FAQ Cuco.nl
Inloggen/account
Q: Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?
A: Indien je problemen ondervindt met inloggen, neem dan contact met ons op via: Klantenservice
Q: Kan ik mijn orderhistorie inzien?
A: Je kunt de historie inzien van orders die je plaatst op Cuco.nl. De orderhistorie van daarvoor zullen we na livegang ook gaan importeren in de webshop, maar deze zul je in het begin niet kunnen zien.
Q: Hoe kan ik inloggen?
A: Je kunt inloggen als je een zakelijk account hebt via de button ‘account’ rechtsboven.
Q: Kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
A: Via de instelling in jouw account kun je het wachtwoord veranderen. Nadat je bent ingelogd ga je naar instellingen.
Q: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
A: Je kunt via deze link je wachtwoord opnieuw instellen: Wachtwoord vergeten
Q: Hoe kan ik een account aanmaken?
A: Via de knop ‘account’ rechtsboven. Klik op de knop, klik dan op ‘account aanmaken’ en zo kun je jouw account aanmaken.
Q: Moet ik mij eerst registreren voordat ik een bestelling kan plaatsen?
A: Nee, je kunt ook een gastbestelling plaatsen. Deze keuze kun je maken in de check-out.
Orderstroom
Q: Kan ik ook artikelen bestellen die niet op voorraad zijn?
A: Ja je kan ook producten bestellen die momenteel niet op voorraad zijn. Je zien dan een regel verschijnen met ‘dit artikel wordt nageleverd’. Je wordt vervolgens via onze afdeling Klantbeleving op de hoogte gesteld van de exacte leverdatum van het artikel dat niet op voorraad is.
Q: Wanneer wordt de orderbevestiging gestuurd?
A: Direct na het plaatsen van jouw order ontvang je uit onze webshop een orderbevestiging. Daarnaast ontvang je een extra orderbevestiging vanuit onze afdeling Klantbeleving.
Q: Kan ik mijn orderhistorie, pakbonnen en facturen inzien?
A: Ja dit is mogelijk van de orders die je besteld hebt via ons nieuwe systeem.
Q: Kan ik op rekening bestellen?
A: Wanneer je al bij ons geregistreerd bent als klant kun je gewoon op rekening bestellen. Wanneer je een nieuwe klant bent dien je de eerste bestelling vooruit te betalen.
Q: Kan ik als gast bestellen?
A: Zeker! Je kunt in de checkout kiezen voor ‘gastbestelling’.
Q: Wat zijn de levertijden?
A: Indien voor 11:00 uur besteld dan bezorgen wij jouw bestelling, mits op voorraad, de volgende werkdag. Wij bezorgen niet op zaterdag en zondag.
Q: Kan ik aangeven wanneer ik mijn order wil ontvangen?
A: Dat is mogelijk in de checkout. Daar kun je een eigen bezorgdatum kiezen.
Q: Wat zijn de verzendkosten?
A: Het franco orderbedrag van onze webshop is €250,-. Voor zendingen onder de €250.- betaal je €12,50 binnen NL en €25,00 buiten NL.
Assortiment/Prijzen
Q: Ik heb een zakelijk account - kan ik mijn eigen prijzen inzien?
A: Ja, jouw eigen prijsafspraken worden ingelezen. Indien er prijsaanpassingen plaatsvinden, dan zie je die de volgende dag terug in jouw account na inlog.
Q: Mijn prijzen hebben een update gehad, wanneer zijn deze zichtbaar in de webshop?
A: Prijsaanpassingen zijn de volgende dag zichtbaar op de webshop.
Contactpersonen/Afleveradressen
Q: Wat is het verschil tussen een afleveradres en een eenmalig adres?
A: Je kunt in de checkout kiezen voor twee soorten afleveradressen. Een eenmalig adres wordt niet opgeslagen in het adresboek van jouw account. Indien je een afleveradres meerdere keren wilt gebruiken, kun je die aanmaken in het adresboek.
Klachtenprocedure
Q: Ik heb een klacht? Hoe kan ik deze indienen?
A:
Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan
kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of door een mail
te sturen naar help@cuco.nl. Je ontvangt binnen 14 dagen na
ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.