Retourneren of ruilen van je aankoop
Is jouw product niet naar wens of verkeerd besteld? Geen probleem. Check bij de seller hoe jij jouw pakket het beste retour kan sturen of ruilen. In Mijn Account vindt je jouw order en seller.
Is retourneren gratis?
Dit wordt bepaald door de seller. Neem contact op met de seller voor meer informatie.
Terugbetaling
Is jouw bestelling retour gestuurd aan de seller? Zodra zij het pakket hebben ontvangen, gaan ze direct voor je aan de slag:
- Het aankoopbedrag wordt uiteraard zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort
- De hele bestelling teruggestuurd? Dan krijg je ook de betaalde verzendkosten retour
Product is defect, beschadigd of incompleet
Vervelend om te horen dat jouw product incompleet, defect of beschadigd is. In Mijn Account kan je van jouw artikel de juiste seller vinden. Elke seller heeft haar eigen procedure die je moet doorlopen.
Per seller vind je de juiste oplossing voor het omruilen/retourneren binnen de 30 dagen. Is het artikel buiten de 30 dagen defect? Ook dan is er een garantieprocedure.
Bestelling wijzigen of annuleren
Het is helaas niet mogelijk de bestelling te wijzigen of te annuleren, want de seller gaan namelijk zo snel mogelijk aan de slag met het klaarmaken en opsturen van jouw bestelling.
Kom je er niet uit? Wij ondersteunen je graag: help@cuco.nl