Status van je bestelling
De status van je bestelling is afhankelijk van de verzendmethode van de seller.
Bezorgopties en kosten
Je kunt bestellingen laten bezorgen of bij de seller ophalen. Het is tijdens de check-out mogelijk om een bezorgdatum te selecteren. Het is niet mogelijk om een koerier te kiezen.
De kosten voor bezorgen:
Bestellingen boven €250,- zijn gratis, bij een bestelling lager dan €250,- rekenen wij €12,50 aan bezorgkosten.
Ophalen van je bestelling
De geplaatste bestelling dient tijdens de openingstijden van de seller opgehaald te worden. De openingstijden en vanaf hoeveel uur van te voren je kan ophalen is afhankelijk per seller, de actuele status is altijd te checken via de Cuco-seller pagina.
Incomplete bestelling of bestelling niet ontvangen?
Wanneer je op werkdagen voor 11:00 uur besteld, dan wordt de bestelling (indien op voorraad) dezelfde dag nog verstuurd. Uiteraard zullen zij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw pakket zo snel mogelijk geleverd wordt. Mocht jouw pakket toch vertragen of incompleet zijn? Dan neemt de klantenservice van de seller zo snel mogelijk contact met je op.
Bestelling niet ontvangen?
Check de brievenbus op een niet-aanwezig bericht. De bezorger biedt opnieuw het pakket gratis aan. Plan zelf een nieuw bezorgmoment zodat het jou uitkomt. Toch niet aanwezig? De bezorger levert dan bij de buren en schrijft een niet-aanwezig kaartje met het huisnummer van levering.
Incomplete bestelling ontvangen?
Wanneer je meerdere producten hebt besteld, kan het voorkomen dat niet alles in één doos past. Wanneer dit het geval is, zullen er meerdere losse dozen worden verstuurd. Heb je producten bij meerdere sellers aangeschaft, dan verstuurt elke seller de producten vanuit hun eigen warehouse. Je kan altijd de status van het pakket checken bij de klantenservice van de seller.
Wat zijn de levertijden
Indien voor 11:00 uur op werkdagen bestelt, dan verstuurt de seller jouw bestelling, mits op voorraad, dezelfde werkdag. Wij bezorgen niet op zaterdag en zondag.
Kom je er niet uit met de seller? Neem dan rechtstreeks contact op via help@cuco.nl