Voorraadstatus
Je kunt alle producten direct in je winkelmandje plaatsen en bestellen. Het kan voorkomen dat het product dat je zoekt momenteel niet op voorraad is, maar wel te bestellen. Plaats dit artikel net als de andere producten gewoon in de winkelmand. Na betalen ontvang je een afwijkende afleverdatum op de orderbevestiging.
Geen mogelijkheid tot een pre-order? Dan komt het artikel helaas niet meer op voorraad. Check bij de seller welke alternatieven zij kunnen aanbieden.
Advies en hulp bij kiezen
Ben je op zoek naar een product met specifieke eigenschappen? Bij elk product vind je de nodige productinformatie en specificaties. Hier plaatsen wij zoveel mogelijk informatie over de eigenschappen van het product zodat je precies weet waar het aan voldoet. Vind je niet wat je zoekt? Neem dan contact op met de klantenservice van de seller, deze is te vinden op de Cuco-Seller pagina. Kom je er niet uit met de seller? Mail ons en wij helpen graag!
Mijn Cuco account
Ga hier naar Mijn Cuco account.
Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen op onze website kan op ieder gewenst moment. Bestellen is eenvoudig en snel, doorloop de volgende stappen in ons bestelproces:
Stap 1 Selecteer de gewenste producten
Plaats de gewenste producten in je winkelmandje door te klikken op de roze ‘in winkelmandje’ knop. Je kan nu verder winkelen of je kan het product direct bestellen door te klikken op de knop ‘winkelwagen’.
Stap 2 De bezorgopties
Zitten alle gewenste producten in je winkelmandje? Op Cuco.nl heb je geen minimale bestelwaarde. Kies vervolgens of je de producten wil laten bezorgen of indien mogelijk op te halen bij de desbetreffende seller. Klik hier voor meer informatie betreft bezorgopties en kosten.
Stap 3 Inloggen of registeren
Heb je al een Cuco account? Log in om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Cuco account? Ook zonder account kan je een bestelling plaatsen. We raden je wel aan om een Cuco account aan te maken, zo heb je o.a. snel inzicht in je bestelgeschiedenis. Klik hier om een account aan te maken.
Stap 4 Controleren en betalen
Controleer of de juiste producten in je winkelmandje zitten en controleer je persoonlijke gegevens. Let op; je kunt alleen bestellen als je een afleveradres in Nederland of België opgeeft. Als alles klopt, ga dan door naar betalen en kies de gewenste betaalmethode. Voor alle betaalmethodes klik hier.
Stap 5 Orderbevestiging
Wanneer je alle stappen doorlopen hebt, zie je op het scherm een bevestiging van jouw bestelling. Op het door jou opgeven e-mailadres ontvang je van ons een orderbevestiging. Bewaar deze e-mail goed, de bijgevoegde factuur is namelijk ook je garantiebewijs. Heb je geen bevestiging ontvangen maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice van de seller. Zij kijken graag voor je na of de bestelling goed ontvangen is.
Bestelling wijzigen of annuleren
Het is helaas niet mogelijk de bestelling te wijzigen of te annuleren, want de seller gaan namelijk zo snel mogelijk aan de slag met het klaarmaken en opsturen van jouw bestelling. Niet tevreden? Lees hier hoe je het makkelijkst jouw pakket kunt retourneren.
Probleem tijdens het bestellen?
Problemen tijdens het bestellen? Stuur dan een mail naar help@cuco.nl en we helpen je graag verder!
Technisch probleem?
Is er een technisch probleem op de webshop? Stuur dan een mail naar help@cuco.nl en we helpen je graag verder!
Kan ik ook artikelen bestellen die niet op voorraad zijn?
Ja, je kan ook producten bestellen die momenteel niet op voorraad zijn. Je ziet dan een regel verschijnen met ‘dit artikel wordt nageleverd’ met een afwijkende afleverdatum. In de orderbevestiging.
Wanneer wordt de orderbevestiging gestuurd?
Direct na het plaatsen van jouw order ontvang je uit onze webshop een orderbevestiging. Daarnaast ontvang je een extra orderbevestiging vanuit de afdeling klantbeleving. Op de dag van levering ontvang je ook digitaal de pakbon in jouw mailbox.
Kan ik aangeven wanneer ik mijn order wil ontvangen?
Dat is mogelijk in de check-out. Daar kun je een eigen bezorgdatum kiezen.
Wat is het verschil tussen een afleveradres en een eenmalig adres?
Je kan in de check-out kiezen voor twee soorten afleveradressen. Een eenmalig adres wordt niet opgeslagen in het adresboek van jouw account. Indien je een afleveradres meerdere keren wilt gebruiken, kun je die aanmaken in het adresboek.
Moet ik mij eerst registreren voordat ik een bestelling kan plaatsen?
Nee, je kan ook een gastbestelling plaatsen. Deze keuze kun je maken in de check-out.