Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalingen vinden plaats middels een veilige SSL-verbinding. Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmiddelen:
- iDeal
- BanContact/Mister Cash
- Creditcard
- Op rekening (bestaande klanten)
Betaling mislukt of geweigerd
Het kan voorkomen dat er geen geld is afgeschreven van je rekening na het plaatsen van een bestelling. Dit betekent dat de bestelling niet juist is ontvangen en dan kan de bestelling niet uitgeleverd worden. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen. Daarnaast is het mogelijk dat er wel geld is afgeschreven, maar dat je geen orderbevestiging ontvangen hebt. Na een uur nog niet ontvangen? Dan kijkt de seller graag met je mee.
Klik hier voor de contactgegevens om de seller te bereiken. Voor een snelle afhandeling adviseren wij je het ordernummer of het bankafschrift bij de hand te houden.
Heb jij je bestelling betaald met creditcard en is dit misgegaan? Dan kan dit verschillende redenen hebben. Wat belangrijk is, is dat de betaling gedaan kan worden in een beveiligde omgeving. Check of de CVC-code juist is ingevuld. Wanneer de CVC-code verkeerd is ingevuld, dan word de betaling automatisch geweigerd. Daarnaast worden onbeveiligde wifi-locaties, waar eerder fraude op is gepleegd, ook geweigerd. Het terugdraaien van een geweigerde betaling kunnen wij niet, in dit geval raden wij aan om de bestelling opnieuw te plaatsen of een andere betaalmethode te kiezen.
Kan ik op rekening bestellen?
Vaste klanten kunnen op rekening bestellen. Voor vragen en mogelijkheden, neem contact op met de seller.